nursnmh bu akşam olan uyku bozuyor. Bizde iki uyku yapıyoruz 1 yaşında. Aynı saatlerde uyuyor. Akşam 9 buçukta yatağa gidiyoruz ama çıkmamız çok geç oluyor. Bugün tek uyku yaptırdım öğlen, akşam dışarıda oyalandık evde olsa istiyor mutlaka. Erkenden uyudu. Tek uykuyu benim psikolojim kaldırır mı gündüz bilmiyorum ama öğle uykusu sizinde biraz uzasa keşke, daha kolay olur. 45 dk az geldiği için mecbur 2. Uykuyu ister. 12den önce yaptırmayı deneseniz ilk uykuyu, ikinciyi de 4 gibi. Belki o zaman daha erken uyur. İlk günler zor oluyor ama alışıyorlar.