Mlk39 evet durumları çok müsait değil , uzman değiliz elbet ama uyaran eksikliği değil gibi durum ki insallah oyeldir bende çok erken rapor alma taraftarı değilim , ama anne babası daha iyi bilir elbet , insallah en azından suan rehabilitasyon merkezine giderek bir yol alirlar çünkü buna çok ihtiyaçları var