Kızlar daha önce de post açmıştım bununla ilgili , ikiz erkek yigenlerim, rapor çıkarılırsa ileride ne gibi sorunlar yaşarlar suan için onlara bu durumun eksisi artısı nedir bilen anneler yazabilir mi lütfen , kesin tani yok bu arada haftaya çocuk psikiyatrisi görecek , rehabilitasyon merkezi rapor çıkaralım demiş ?
23 aylıklar