Gizmokzilla benim oğlum da Çınar. 22 aylık başlamıştı kreşe ve aynı şeyleri yaşadı. Gidiyorum dudağı patlamış, gidiyorum yolunmuş falan😣 çok kızdığım söylendiğim zamanlar da oldu kreşlerde. Ama böyle yani gerçekten en kralına da yollasanız olabilecek şeyler. Her çocuk aynı yetişmiyor bazısı çok hırçın. Aniden yapıveriyor. Sizin sonraki olaylar çok seviyesizleşmiş.Allah iyilerle karşılaştırsın. Tavsiyem Aile ve sosyal politikalara değil MEB e bağlı kreşlere gönderin. Benim şahsi deneyimlerime göre onlar daha iyi