eylulevasilan ben eşımın telefonu elımden yakalayıp kafasına vurmuştum hıc unutmam. Mesaj geldı cevırdı kendınden ver dedım yok dedı cektım elımden vurdum kafasına o açamadan ben açtın meğerse arkadaşı kufurlu vıdeo atmıs boşu boşuna telefonu vurdum kafasına. Bazen erkekler boş yere böyle şeyler yapıyor eğer elımden yakalamasaydım bende sızın gıbı düşünecektim