agustosbocegimm1608 bizimde öyle oluyor eğer inek hamileyse biz yiyoruz bişey olmuyor canım somucta yovurdu da yoğurtla mayaliyoruz .Eğer için de rahat etmiycekse kendiniz tüketim bebgine tekrar yapabilirsin ama bişey olmaz cocuklarimda yiyor bişey olmuyor .