Herkes 3 5 yıllık evli ben 14. Yıldan selametle geleyim 😃 evim zaten güzel kiracıyım 6 yıllık bina ilk kiracısı benim.
Ama eşyalarıma gelince 14 yıllık mobilyam hem taş gibi hemde hiç modası geçmedi. Vakti zamanında hatrı sayılır bir paraya almıştık zamansız bir model almışız hala iyiki derim. Ama aksesuarlarımla sık sık oynarım objeler vs.