pinary24 Beğeniyorum, sıkılmıyorum. Hepsi 6 yıllık. Sadece büyük bir eve taşındığımız ve salon soğuk olduğu için bebeğimiz olunca küçük bir oturma alanımız olması için salondaki koltuklarımla oturma odası yapıp salona yeni bir oturma grubu aldım. Hiçbir eşyamı set halde bir yerden almadığım için standart bir durum yok, sandalye bir yerden, berjer başka bir yerden vb. Evde değişiklik aramıyorum zaten.
Chester güzeldir aslında. Tabi chester var chester var.😃