Zlm Smilebaby_ 7 aylık ayırdım ben 😄 bence geç bile gündüzleri zaten odasında yatıyodu o yüzden garipsemedi
Smilebaby_ Zlm benimkinde yatağında yatıyor benimki 7 aylık ameliyat sürecinden geçmişti deprem falan vardı ayırmak istemiyordum zaten hiç hareket edemiyordu ameliyattan dolayı hep yanı başımda uyuttum
mamalisa Smilebaby_ pedagog dinlemiştim önce meme sonra tuvalet eğitimi en son oda ayırmak demişti. İlk adımlar tamamsa neden olmasın
maygirl Smilebaby_ küçük değil artık çocugunuz ayırmanizda bi sakinca yok.24 aylık iken ayırmıştım .yatak odama yakın ama yinede bebek telsizi kullanıyorum duymam filan diye.1 2 defa uyanıp su içip geri uyuyor halen. zorluk yaşamadık.
Madamehappyyyyy Smilebaby_ 20 aylıktı ayırdım şuan 29 aylık geceleri uykuya bizimle geçiyor uyuduktan sonra odasına koyuyoruz.