Smilebaby_ Kızlar merhaba bebişim 29 aylık odasını artık ayırmayı düşünüyorum ayırırsam hemen yan odamda olacak odası sizce nasıl yapmalıyım siz kaç aylıkken başka odaya aldınız sizce iyi mi yaşı odayı ayırmak için
ollaluna7 Smilebaby_ benim bebeğim bir kaç gün sonra 2 yaşına giricek henüz odasını ayırmadım ama 2,5 gibi ayırmayı düşünüyorum çünkü hala gece çok sık uyanıyor eğer bebeğiniz gece sık uyanmıyorsa ayırabilirsiniz
mommacita Smilebaby_ onun odasını ayırırken kendi odanızı ayırıp onun yanına geçmezsiniz inşallah 😂😂 bizim 35 aylık ayrılmıyor valla 😂
Zlm Smilebaby_ 7 aylık ayırdım ben 😄 bence geç bile gündüzleri zaten odasında yatıyodu o yüzden garipsemedi
Smilebaby_ ollaluna7 hayır maşallah çok uyanmıyor uyanıyor bazen su içmek için sonra geri yatağına gidiyor