bgkrkmz evet çok kırıcı keşke olmasa ama olabiliyor ve olması da normal. Doğum annede büyük bir hormonal ve duygusal değişime yol açar ve her bünye, her beyin buna farklı tepkiler gösterir. Her insanın yaşanılan travmalara farklı farklı tepkiler göstermesi gibi. Kimisi bir travma sonrası hayatına öylece devam edebilirken kimisinde patolojik bir hal alır ve psikiyatrik tedavi görmesi gerekir mesela