Decetinky bebeği neden bırakıp gidiyorsunuz onu anlamadım. Kızım 2 haftalıktı ilk dışarı çıkardığımızda, kahvaltıya gitmiştik. Akşam da starbucksa gitmiştik. Dışarıda uyurdu hep. Şu an 11 aylık her yere rahat rahat gidiyoruz. Ya eşimle ya kendim. 1 hafta evde durduğumu hatırlamam. 2 aylık olmuş bebeğiniz neyi bekliyorsunuz dışarı çıkmak için?