Decetinky her yere gidiyoruz 9.5 aylık ama sor bi nasıl gidiyoruz🤔😬 yemeğe gidiyoruz misal,genelde nöbetleşe yemek zorunda kalıyoruz mık mık mık kaynadığı için. Keza çay bahçesi,cafe fark etmiyor. Allahtan havalar güzelleşiyor. Parkları mesken tutup nöbetleşe sallayacağız😐 Üzgünüm,maalesef eskisi gibi olmuyor. Ha bi tutan yardımcı olan varsa orası ayrı ama 🤷🏽♀️ Benim yok 🤦🏽♀️