KendiEvimdeDeplasmandayim deryaren fırını 75derece tam ısınana kadar bekletip kapatıyorum mayalamaya başlamadan. File market varsa bulunduğunuz yerde ordan alıyorum ben jersey sütü
deryaren perla_ inan hiç yok bildiğim güvenilir alabileceğim süt suthaneler var ama süt mü su mu bilemedim hiç kaymak bile olmuyor öyle oluncada insan şüphe duyuyor 🤷♀️
eymenku Omeraslan aynısını yapıyorum parmak yanlış oluyor diye derece aldım havlu yetmiyor diye özel örtü aldım cıvık oluyor benimki de 😀
sarikavun deryaren hatta guzel kaymak cikmasi icin ben sutu kaynatir bi gun bekletirim ki kaymak toplansin ertesi gun kaymagini alir sutu az isitir mayalama yaparim. Kaymakli yogurt sevmem ama sut kaymagina da bayilirim
deryaren perla_ mayaladim çok beğendim bu sütü ben yahu sarı resmen yagli bakalım sabaha nasıl olcak umarım tutar bu sefer 😀
deryaren sarikavun ohhhh mis ben yoğurdu kaymaklı tercih ederim ya bana kalırsa ben ev yoğurdu da sevmiyorum pek oğlana yapıyorum 😀
ummukerem deryaren mayasını neyle yaptın canım? Tuttu mu güzel? Anlatır mısın nasıl yaptığını benim ki ağda gibi şuan yoğundum 🥲