patlakprezervatif Deletedmom2987 sigorta araştırırken yenidoğan için özel hastanelerde ücret alınmadığını okudum ama prosedürleri farklı mıdır bilmiyorum
Noname21 Deletedmom2987 evt özel hastane de öyledir ama kaydı normal oda diye mi açtılar yoksa yoğun bakım mı Yoğun bakımdan ücret alınmıyor ama paralı olsa girişte söylerlerdi
Deletedmom2987 Noname21 e nabızda standart yatak tarifesi açılmış gözüküyo yoğunbakımdan çıktıktan sonra
Noname21 Deletedmom2987 sizden pes alacak olsalar hemen gelir bir sekreter bilgi verir özelde parasını kabul etmeden iğne dahi yapmazlar Yani sizi odaya yerleştirip bekletip konaklatıp sonra çıkarken ücreti bu diyemezler
Deletedmom2987 Noname21 neyse artık belli olur çıkarken bugün de yatıyoruz iyi olsun da para bulunur bi şekilde