arkadaşlar oğlum erken doğdu solunumunda problem olduğu için yoğunbakımdaydı. bugün normal odaya geçtik anne bebek uyumu için beni de yatırdılar. sorum şu ki biz özel hastanedeyiz buraya sevkli geldi bebek yoğunbakımdan normal odaya geçince ücretli mi oluyor. tabiki şu an öncelik sağlıklı olup burdan çıkması ama başımıza böyle bişey geleceğini bilmediğimiz için bir bütçe ayırmamıştık aynı süreçten geçenler var mı nasıl oluyor