hepymomm
Oğlum 3 aylıkken kuzenimin nişanı, kardeşimin nikahına gittik, 6 aylıkken kuzenimin düğününe gittik(çanakkaleden erzuruma hem de yol yaparak), 9 aylıkken ablamın nişanına gittik bu arada bunların hepsi için yolda yaptık yani çanakkale istanbul arası, 15 aylıkken de ablamın düğününe gittik. Yani zor muydu evet, fakat çocuğu da kafeste büyütmemek gerek yani alışmalı böyle durumlara ortamlara yollar gitmeye.