hepymomm Merhaba kızlar cumartesi günü kuzenimin nişanı var mesela ama çocuğuma (10aylık) güvenemediğim için asla gidemiyorum çok moralim bozuluyor çünkü bebek arabasında uyumaz nişan yerinde seste uyumaz ve uykusunu alamazsa hayatı zindan eden bir bebek ama tabii kimse bana inanmıyor ve darılıyorlar gidemediğim için bu durumu yaşayanınız var mı aranızda
[silindi] hepymomm Oğlum 6 aylıktı yeğenimin sünnet düğününe gittim. Aynı senin düşüncelerinle gittim. Uykusu gerçekten geldiğinde o seste uyumaz dediğim çocuk mışıl mışıl uyumuştu birazda akrabalar vs oyaladı derken geceyi sakin bir şekilde bitirmiştik
gokce3535 hepymomm o sekılde duşünürsenkz hep hiç alışamaz nere gitmek istiyorsanız gidin yavaş yavaş alışır herseue ben 4 günlükken çıkmaya başlamıştım ne pazardan ne avm den ne sesten hiç bşseuden korkmaz sesten etkılenmiyor uyku vakti gelince uyuyor direk
ipeksibel hepymomm ben arkadaşın düğününe götürdüm usuttu Kasım ayında tüm kış mahvoldum sürekli hastalandı kalabalığa asla çıkartma eğer çok gitmek istiyorsan ve yakınsa iki saat uğra kocan baksın gunduzse yine aynı şekilde kocan dışarda gezdirsin iki saat takıl sonra çıkıp gidin kalabalık ortama sokma asla hasta olur
hepymomm [silindi] 6 aylıkken bende gittim ve pişman oldum tuvalette çarşafla salladık uyuttuk çocuğu sen düşün ve sesten uyuyamadı bir saat sonra salonu terk etmek zorunda kaldık çektiğim yola üzüldüm ve dönüşte sanırım havadan hasta oldu
hepymomm uykusuzanne__ Ya şu umursamaz kafaya nasıl geliyosunuz allah aşkına bana da akıl verin yaa ben çocuk durmuyor diye hiçbir yere gidemiyorum
uykusuzanne__ hepymomm Ya şu umursamaz kafaya nasıl geliyosunuz Umursamaz mı ne alakası var yani anlamadım
GezginPaNDa hepymomm benim çocuğum da asla durmazdi. O yüzden boyle bir durumda babasına bırakıp giderdim . Ama giderdim . Babasına, babannesinw bırakın bir iki saat
ipeksibel hepymomm bir de sesten çok korkuyor mesela kızım bebek bu sonuçta onun rahatını düşünmek zorundasın
hepymomm ipeksibel Ya ama işte bunlar insanlara bahane gibi geliyor bana sen çok korkaksın diyip duruyolar
rumeysamine hepymomm benım kızımda 10 aylık artık arabada uyumuyor öyle yerlerde battaniye ile sallayıp arabaya koyuyorum tabiiki o seste delıksız uyumuyor ama yatım saat 1 saat uyusa bile huysuzlugu geçmiş oluyor
mervekibb_ hepymomm gerçekten hiç stres yapmayın alışacağını düşünerek hareket edin çünkü zamanla her şeye alışır istediğinizi yapın kendinizi de kısıtlamayın çocuğumuz var diye her şeyden geri kalacak değiliz sjdjsjdj
atarepla Benim oğlum da seste hiç uyuyamaz ama geçen düğüne gitmiştik davul sesinin dibinde mışıl mışıl uyudu. Bence şartlama kendini belki üzmez kalabalıkta oyalanır.
Pamukhanim_ hepymomm 7 aylık olana kadar aynı düşünceydim ve herkes bana laf ederdi inanmazdı kuzenimin nişanına gittik ve hiç sorun yaşamadık bildiğin oynarken kucağımda o seste uyudu sonra her yerlere gitmeye başladım 1 yaşında neredeyse heryere gidiyoruz konsere bile gitmişliğimiz var gittikçe alışıyor ve hoşlarına gidiyor
hepymomm Pamukhanim_ Benim öyle olması işte bir kere gittim pişman etti bir de ailemin arabasıyla gidicez gidersek ha diyince geri de dönemem şehir dışında of bilmiyorum kafam çok karışık