SoftMom babyisleeping biriyle sorun yasadiysam kafamda gunlerce onunla kavga ederim boyle derse soyle derim diye plan yapar dururum😀
Orenda_ babyisleeping Biri güvenimi kırıp beni hayal kırıklığına uğratmışsa eski beni mumla arar, öyle bir soğurum ki kendi bile şaşırır, çünkü sevdin mi tam severim ben,güvenimin kırıldığı yerde nefretim başlar 🔥
mamylatte babyisleeping ben kendşm gösyeriyorum oha ne kadar güzel kız diyorum skfjskjf Bence benimki iyi güxelmşaka yaparım ederim ama bazen kocam bişe deyince ciddiye alıp küsüyorum ksjf
yavruaslanlar babyisleeping birinin sanki bana faydası olmuş gibi millete böyle yaymışsa ben de 10.01 ortamda gördüm Çakçak yüzüne vurmam hiç utanmam büyük dahi olsa yapı olarak soğuk dururum öyle fazla kimse yanaşmaz bana gibi dururum Egolu gibi dururum aslında öyle değilim ama dışarıda öyle gösteriyorum fazla bir şey de tahammülüm yok afedersin hemen siktiri çekerim😂😂😂