babyisleeping Bir yerde sıra beklerken çaktırmadan sırama geçenleri bin pişman ediyorum.sonradan bunu yaptığıma pişman oluyorum ama elimde değil.Birde herşeye burnunu sokan,her konuda kendini doğru gören,herşeye algı yaratmaya çalışarak konuşanlara acımadan konuşuyorum ve bana yakınlık derecesi hiç farketmiyor..Aile yada arkadaş gibi..