rzmrl Arkadaşlar selam sekiz buçuk aylık bebeğim var kefirin sağlıklı olduğunu ve bağışıklığının güçlendiği gibi yorumlar okudum bebeğine kefir veren varmı genelde sade verilmesi gerektiği yazıyor kararsız kaldım😊🤔 Bilgisi olan varsa yazabilirmi
123_63 mobesebesir mama gibi mi iciriosunuz hazır kefir mi benim oğlumda 6bucuk aylık versem sakıncası olur mu acaba
peri001 rzmrl Ben tadımlar bitince vermeye başladım 7 aylıktan itibaren içer şuan 23 aylık hergün içer activia probiyotik shot sade kullanıyorum
ayhat rzmrl 6. ayından beri veriyorum. Mama yapıyorum. Bayılıyor. Yalnız sade kefir vermelisiniz . Dışarıdakş meyvelileri vermeyin. Eğer tadını sevmezse evde siz içine meyve koyup yedirebilirsiniz
KendiEvimdeDeplasmandayim ayhat neyle veriyorsunuz biberon mu alıştırma bardağı mı ? Bende aldım dünde neyle versem karar veremedim 😂
ayhat KendiEvimdeDeplasmandayim direkt kutusundan içiyor 😂 bazen çay bardağı bizim kız pek o dediklerinizi kullanmayı sevmedi. Ya da yulaf pişiriyorum biraz o soğuyunca onunla karıştırıyorum birazda meyve koruyorum içine çok seviyor. kaşıkla yediriyorum onuda
butterflyy_ bad28 altınkılıç markası temiz içerikli oğlum 6. Aydan beri içer 2 yaşında bazen ballı bazen içine iğde çekirdeği tozu koyarım sade de içer severek 🫶🏻
KendiEvimdeDeplasmandayim ayhat bende vereyim o zaman yarın sade içmeyi sevmezse meyveli denerim teşekkür ederim ☺️🫶
mucizemgelsin61 7 buçuk aylık bende yeni yeni vermeye başladım yarım çay bardağı kadar içiyor hemde bayılıyorrrrrrr kendinden geçiyor onu içince 😀😀 öyle böyle değil . Doktorumuzda içsin dedi.. altınkılıç marka mutlaka sade
morbulutlu Biz 3 aydır içiyoruz 10 aylık bebeğim Bardağa koyuyorum Pipetle içiyor Altınkılıç markasından alıyoruz Bazen meyve katıyorum robottan çekiyorum. Oğlum aşık 1 litre versem içer🤣