mavigibibakti canım ben normalde izmirde oturuyorum. Ama anlarada özel bir doktora gittim. Doktor herşeyine baktı ve çocukta süt alerjisi yok gizli reflü var dedi. Reflü çocuğun kilı alımını durdurmuş. 2 haftadır reflü şurubu kullanıyoruz. 2 aydır 1 gram kilo almayan çocuk 2 haftada 300 gramı geçti. Biz şuan 6 aylığız ve 6600 kg. İzmirde de birsürü farklı farklı doktorlara götürdüm herkes bu çocukta birşey yok süt alerjisi var dedi. Ağzını açıpta boğazına hiçbiri bakmadı. Çocuğun boğazı tahriş olmuş. Aptamil pregomine devam dedi. Ama ek gıda ağırlıklı devam ediyoruz. 3 gün aonra tekrar görüşcez doktorla bakalım şiödi ne diycek. Sizin durumunuz ne