Akze18 cok üzüldüm aynı duyguları bende yaşıyorum. Ben çocuğuma elimden geldiğince temel ihtiyaçlarını gidermeyi öğrettim ama bebekliginden beri çok su içen bir çocuk 1 litrelik suluk aldım siz düşünün 5 saatte bitiyor o. Suluğundaki su bitince susamış öğretmenine öğretmenim su doldurur musun demiş öğretmen oralı olmamış doldurmamış ve aslında pek de okuldaki olayları anlatabilen bir çocuk değil ama eve gelince anne öğretmenimden su istedim cevap vermedi doldurmadı çok susadım okulda dedi ağlamaklı bir şekilde ciğerimin yandığını resmen hissettim. Evet gerçek hayatla tanışıyorlar ama insan bı su vermez mi ya hadi kendin vermiyorsun yardımcı kişiye söyle o versin. Burda bir posta bu durumu yazdım öğretmen bir grup resmen saldırdı neymiş bakıcı degillermiş hiç bir çocuğun tuvaletiyle donuyla yemeğiyle suyuyla uğraşamazlarmış, müfredat neyse onu işler eve giderlermis vs. Ya öğretmen benim çocuğumla özel ilgilensin demiyorum ki hiç bir zaman ama insanlık namına bir bardak su vermek çok mu zor acaba. Ayrıca okul öncesi öğretmen branşını seçiyorsa bir insan, küçük çocuklarla muhatap olacağını bilmeli illaki yardıma ihtiyaci oluyor çocukların. Allah’ım merhamet sahibi kişilerle karşılaştırsın ne deyim