kızım daha 1,5 yaşındaydı otobüste huysuzluk yapmıştı ben de elimden ne geliyosa yaptım ama susmadı zaten 10 dk yolumuz vardı herneyse yeğenimin yanındaki kadın nekadar terbiyesiz çocuk demiş bize ay yeğenim bunu biz inince söyledi 😖 bir dahaaa çocuk toplu taşımada kimseyi rahatsız etmesin diye eline ne telefon verdim ne bir şey yaptım alın size terbiyesiz çocuk 🤣