Merhaba kızlar. Az önce otobüsten indik. Şehir merkezine gelmiş. İnerken bir kadın çocuğunuz çok konuştu rahatsız etti bizi demiş anneme, ben duymadım derken, annem de çocuk az konuştu demiş çünkü gerçekten az konuştu. Telefon verdim fazla rahatsızlık vermesin diye oyun oynadı telefon seside kısıktı son 10 dk da konuştu çocuk. Sonra anneme toplu taşıma kurallarını öğretin demiş. Ben o esnada çantaları indiriyordum. Merak ediyorum sizin çocuklarınız 1 saatten fazla yolda konuşmadan durur mu? Bir de oğlum özel çocuk. En çokta kuralları öğretin demesine canım sıkıldı. Sanki bizim yanımızda sürekli görüyor da anneliğime kadar laf ediyor. İnsanların bir pok bilmeden başkasına akıl vermesine sinir oluyorum. Tabi ben kadının ağzından duysaydım lafını verirdim.