ipickot24 eceayca geçen bana bir arkadasim verdi elinde kalmış hani ama molfixden hiç memnun kalmadım kaka ve çiş taşırdı sleepy candır
daenerystargaryen Kitsu Ayyy suyu çok tüketen bebek annesi olmak çok zor. 😁 Eğer kalıbı Molfixten büyükse 4 almam gerekiyor sanırım. Bebeğim Prima ve diğer bezlerde 5 numara takıyor. Eğer bahsettiğiniz gibiyse şans vermek isterim.
Kitsu daenerystargaryen ay evet ya ben de çok su içerim bebeğim de öyle eşim sizin için yatak odasına yalak yaptıracagim diye dalga geçiyor 😅 9 buçuk aylık 5 numara tam oluyor bize. Molfixle aynı beden alın bence
Kitsu daenerystargaryen organik zeytinyağlı ve pamuklu diyor kabında ama kullanim olarak ben hissetmedim. Sadece Molfix biraz daha böyle şiş gibi kalın gibi bu bir tık daha ince. Özellikle yazın rahat eder diye düşünmüştüm. Molfix de bir kere çiş yapsa bez ağırlaşıyordu bunda öyle olmuyor. Keşke yakın olsak da deneseniz
daenerystargaryen Kitsu Ahahaha 😁 Ben su içmezdim doğru düzgün oğlum sayesinde su bağımlısı oldum. Eve su yetiştiremiyorız. 😁
daenerystargaryen Kitsu Ben en iyisi denemek için bir paket en az sayılı olanı alayım. Suyu çok içen bebeği olan bir annenin yorumuna güveniyorum. 😁 Çok teşekkür ederim yakın olmuş kadar oldum. ❤️