eceayca butun markalari kullandım bebem natural en memnun olduğum markayı hem taşırma yapmadı hemde toplu bir kizim olduğu icin kalip olarak hepsinden daha büyük daha rahat ediyordu küçük bir paket alıp deneyin her bebek bez seçiyor pişik sorunu olmazsa devam edersiniz bize pişik yapmadı taşırma yapmadı kalıp olarakta cok rahattı tavsiye ederim