momyyincis bazı insanlar çok zor ve bunlar her yerde maalesef. Bu arada şunu söylemek isterim ki sağlık ocağına kızımın kilosunu ve boyunu ölçtürdüğümde yanlış ölçüldü. Aynı gün hastane randevumuz vardı orda da bakıldı ölçülerin arasında dağlar kadar fark var. Şimdi aşıyı da hastane de yaptırıyorum, sağlık ocağına gitmiyorum kafam rahat 😌