momyyincis sağlık ocağında ebenin boy kilo baş ve bebeğin vücuduna her yerine bakması ve kontrol etmesi gerekir. Ayrıca emziren anne ile de ilgilenmesi gerekir. Bazıları işte böyle aşağılık oluyor. Siz kendiniz boy ölçüsünü her ay alın başı da öyle bunlar gelişim aşamasında önemli. Kilosuna da gidin sağlık ocağına dalın bir ebenin odaya tartın hakkınız. Çocuk doktoru edinin ister devler ister özel. Sağlık ocağı ebeleriyle olmuyor. Ayrıca e nabız da değerlendirmelerine kötü verin kötü verince onlara uyarı gidiyor. Her ebe aynı değil bizim ebemiz çok iyi şehir değiştirdik yine güzel bir ebeye denk geldik. Ama rutin kontrolleri çocuk doktoru yapıyor.