benım bebeğimde ilk 4 ay mışıl mışıl uyuyordu dışarı çıkınca sesi çıkmazdı ne olduysa bu aralar durmak istemiyor,uyumuyor ,ağlıyor eve zor gelıyorum. Bugun markete gıtmem gerektı zor gıdıp geldım herkes bana baktı :(( ne guzel uyurdu pusetınde ne olduysa artık :(