Kızlar bebeğim 7,5 aylık ilk 4 ay dışarıya çıkışımızda daha köşeyi dönmeden arabasında uyurdu sonrası uykusu geldikçe uyumaya döndü 1,5 aydır dişle mücadele aşı vs derken bütün huyu değişti dışarıya çıkıyorum 5 saat kalıyorum bazen asla ama asla uymuyor yeminli gibi gözleri gidiyo ama asla uyku yok huzursuz oluyo çıktığımdan bişey anlamıyorum ağlıyo vs sonrası bınunla kalsa oh çekicem uyumayıp birden uzun uzun uyuyan bebeklerden olsa keşke gelip 2 saat yada 1 saat uyuyo sonra gece saatte bir kalkıyo en son bu saatlerde bi kalkıyo uyumuyo asla 7-8e kadar
durum bu şekilde ve bende günün yorgunluğu yetmez gibi birde uykusuz kalıyorum bitiyorum bütün bi gün böyle olan çözüm bulanınız var mı uzun uzun anlattım kusura bakmayın belki benzeri vardır diye gerçekten çok üzülüyorum ya evladımı uykusuz bırakıyor gibi oluyorum ancak gerçekten zorunlu işim olmadan dışarı çıkan biri asla değilim 😔