melosunbebikosu 4 ay atağı diyorlar ama 5 ay sonrası çok daha zorlayıcı bence🫠 bizimki de 6 aylık oldu bugün, bazen 2 bazen 3 uyku yapıyor. Dışardaysak asla uyumaz ful gözler açık gezer hiçbir uykusunu da yapmasa olur 😅 ama gece çok sık uyanıyor ve memeyi emzik olarak kullanıyor 😶🌫️ bana sarılarak uyumak istiyor başka türlü sıçrayarak kendisini uyandırıyor çünkü, kas sistemi yeni şeyler öğrendiği için (dönme emekleme tutma vs) uykularında tekrarlayabiliyormuş bu da bebişleri uyandırıyor, bi de diş sancıları var bizde dişi çok kaşınıyor sürekli oraya buraya kafa atıyor