betusmrv maksimum 3 saat yani şöyle 5-6 gibi kalkıyor 8 de geri uyku, 9kul uykusu zaten 30 dk falan uyuyor 11 gibi gene sınra 1-2 gibi sonra 4-5 gibi sonra da 8 de uykuya geçiş ama dün içinde bu saydıklarım çok kaliteli değil genelde 30 dk oluyor ama bir türlü düzeltemedim gece yatma saati 8 i aşmaz, gün içinde diyorum uyumasın tam uyusun iyice çıldırıyor