cg9699 Yok anladım. Sert bir dil kullandıysam özür dilerim. Benimde anlatmak istediğim bunu bu şekilde kabul edip artık üzülmeyi bırakmanız gerektiği. Bu dönemde forum bana baya iyi gelmişti birkaç arkadaş edindim. Annemler gelmese de görüntülü arayarak darladım sürekli çocuğun videolarını falan attım. Arkadaşlarımla sürekli konuştum. Çünkü ne kadar bebeğimizi sevsek de onunla vakit geçirsekde içimizde bir yalnızlık hissi oluyor doğumdan sonra nedense. Onlar gelmiyorlarsa siz darlayın baktınız yine mesafeliler. İletişimi komple kesin