cg9699 en iyisini yapıyorsunuz insanı rahatlatıyor ağlamak, ben bir de herkese güçlü görünüp sadece eşime hüngür hungur ağlardım🥹 çevremde kimse bilmez o dönem yaşadığım bu duygu yoğunluğunu.. ama hersey zamanla bir yoluna giriyor suan canınızı yakan şeyler hep aynı şekilde yakmıyor zamanla azalıyor bu hisleriniz. 💕