Miray08 Benim kızımda öyleydi yeni doğduğunda. Uyandıramıyorduk banyo bile yaptırdım uyanmadı. Ağlaya aglaya mahvoldum bişey olacak diye. Acile gittik sarılıktan şüpelendi doktor ama tahlilde çıkmadı. Emmediği için kan şekeri düşüyormuş bebeklerin daha çok uyuyorlarmış. Uyanıp emmiyordu Sabahlara kadar agzına damla damla şırıngayla süt verdik. Ama içemiyordu. Doktor her ne kadr verme dediysede 2 damla şekerli suyu içince yavrum kendine geliyordu. Günlerce uğraştık hamdolsun geçti gitti.