Benim bebeğimde 2ay 7günlük. Sarılık olmasın diye ilk 1ay uyandırıp emziriyordum. Hatta uyanmıyodu altını açıyordum. Çok şükür sarılık olmadık. Ama bebeğimde alışkanlık oldu. 😭 2saatte 1 uyanıyordu yavaş yavaş 45dk da 1 e düşürdü.... her seferinde de deli gibi emiyor. Sanki hiç emzirmemişim gibi.. sütüm çok şükür bol... kızımın yüzüne fışkırıyor ağzından akıyor. Yani sütüm az olsa doymuyor mu dicem. Ben bölük pörçük uyuyamıyorum bile 😩 o yüzden ellemeyin uyusun../