talnes ben 8 ay besledim bu şekilde. Bebeğim şu an 13 aylık. 8. Ayda da çok yorulduğum ve iş ile yürütemediğim için bırakamak zorunda kaldım, yoksa daha devam edebilirdim. Ben çok güzel artırmıştım, yapılabiliyor hiç strese girmeyin o yüzden. Yine emzirmeyi deneyin tabi, sağımda zor bir süreç çünkü. Ama emmiyorsa yapacak bir şey yok, sağım ile devam edin. Düzenli sağım, bol su, dinlenme, yürüyüş ve düşük stresle gayette yeterli seviyeye getirirsiniz.