Benimde bebeğim ilk doğduğunda küvese alındığı için beni emmedi biberona alıştı ve meme reddi başladı sürekli sağım yapıp veriyordum ve çok zamanımı alıyordu hep uğraşmak zorunda kalıyordum yoruyordu ben, en son emzirme merkezine gittim ve biberon ve emziği tamamen bırakmam gerektiğini söylediler , o anda emziği bıraktım , meme vermeyi sürekli denedim ama ağlıyordu çığlıklar atarak , bir iki gün böyle ağlar sonra mecbur tutar dediler , enjektörle mememin kenarından süt damlatıp bebeğe vermeye çalıştım o taktikle yavaş yavaş tutmaya başladı ve üç gün zorluk çektim sonrasında tamamen meme bağımlısı oldu biberon ve emziği bıraktım , bebeğim şuan beş aylık sütümün az geldiği durumlarda kaşık biberonla mama veriyorum onun dışında hep memeden emiyor