mamacitaa_ teşekkür ediyorum ☺️ evet diyetisyenle ilerledim daha önce hiç diyet yapmamıştım ne yapacağımı pek bilmiyordum o yüzden. Akşam gece açlığı çok etkili bence en geç 6 da yeme içme işini bitiriyorum yani gece açlık hissediyorum eskiden olsa yerdim ama artık yemiyorum tutuyorum kendimi. Bir de yürüyüş sabah aç karnına yapılan yürüyüşler de güzel verdiriyor. Ayrıca listeye uydum yani sebze ve yeşillik ağırlıklı beslendim ☺️ genel olarak bunları söyleyebilirim