Nazli7 merhaba öncelikle. Aslında klasik listem vardı chat gbt de yapıyor kalori açığı oluşturduk yani. Emzirdiğim için 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde ilerledik. Listeler her hafta değişti ama mantık şöyleydi. 2 gün et kıyma veya tavukla yemekler , 1 gün mutlaka balık (fırında ve mümkünse somon olmasın dip balıkmış çünkü ) balığın yanında domates çorbası ya da kırmızı tarhana çorbası, kalan günler de sebze fırında olur yemeği olur hangisi olursa. Her öğünde salata yoğurt veya cacık. Bende ekmeği tamamen kesmedi tam buğday ekmeği birer dilim yedim. Şekeri bıraktım. Bir de sabahları aç karna ılık suya sirke ve chia tohumu karıştırıp içtim.
Ara öğünler 10 da olan sade Türk kahvesi yanına kuru erik ya da hurma ya da kuru kayısı ceviz badem fındıkla beraber. Saat 3 de olanda bitki çayı (rezene içtim genelde ) taze bir meyve yakına çiğ fındık badem ceviz
Öğlen ve akşam yemeği aynı oluyor.
Balığı öğlende yiyorsun o akşam kuru fasulye ya da sebze tüketiyorsun yanına bol yeşillikli salatayla.
Genel hatlarıyla böyleydi diyetim.