deryaren delirler gibi geziyoruz kızımla. Toplum içine girerken hasta biri yoksa çekinmiyorum. Ek gıdada kuralcı değilim sadece tuza ve bala dikkat ediyorum. Ekran vermiyorum. Normal olduğumuzu düşünüyorum ama bizede çok eleştiri geliyo fanusta büyütüyorum bende insanlara göre. Herkes kendi bildiği anneliği yapsın valla umrumda değil ☺️