maygirl deryaren biz kndimize yapiyor muyuz?hayır..çocuğuma yapmamda mümkün değil.çocuk bu günde 10 kez de kıyafet değiştirilir.üzerine suluğundan su dökuyor bazen onu bile kirliye atıyorum.benlik bişey değil o teri kurutmak.
deryaren TalentedMom 1 yaşında oğlum çok hareketli gün içinde çok terliyor 5 6 kez rahat değiştiriyorum üstünü
Gokturkmom deryaren ben terlese takımı ile birlikte atıyorum sepete zaten küçücük kıyafetler havalar sıcak 1saatte yıkanıyor elimde yıkamıyorum ya tek kıyafet için de makine çalıştırmıyorum biriktiriyorum yıkıyorum ütülüyorum.Hiç o şekilde yapmadım yapmamda .
deryaren Gokturkmom aynen öyle terli kıyafet kurutulup giydirilmez hasta eder derdi babannem aklımda kalmış 😀
somurtkansirin deryaren bazen benim de yetişemediğim zamanlar oluyor mümkün olduğunca yapmaya çalışıyorum başka işimi erteliyorum yapıyorum yine
deryaren Gokturkmom bende yapamam sonuçta o bana muhtaç şuan en iyi şekilde bakmam lazım ana yüreği 🌸
Sunismyson deryaren Hiç yapmadım ıslandığında bile alıp sepete atarım yıkarım sürekli kıyafet değiştiririm gün içinde yani ter olsaydı konu muhtemelen kesin yıkardım😂
Pamukhanim_ deryaren 1 kere giydiğinde hiç bişey olmasada kirli sepetine atarım sonuçta yemek kokusu siner falan diye düşünüyorum kendimde öyle yaparım
suheyla92 deryaren ben oyle yaparim asiri terleyen bi bebek yazin tek badiyle geziyordu ona ragmen gunde 3 badi cikariyordum terledikce donduruyordum onlari ertesi gun yeni bi üçlü
gizematadeniz deryaren sadece denemek icin giydirsem bile geri koymuyorum bazen. Asla terini kurutup giydirmem zorda degilsem
deryaren KendiEvimdeDeplasmandayim sorma ya çok rahat bi anne kendisi severim iyi kız ama çok rahat bikeresinde bize geldi gene çocuğu ac mama almayi da unutmuş yanina gideyim dedim markete ben alayım neyse asla izin vermedi cici bebeyle suyu karıştırdı biberonun ucunu kesti yesin amaan dedi şok olmustum😀
UraSsmom deryaren Yani terlemiş sonuçta, ben terlediğimde kıyafetimi koltuğun üstüne atıp kurutmadığıma göre onunkini de yapmıyorum 🤭
KendiEvimdeDeplasmandayim deryaren oda sizi beğenmez eminim ne kadar pimpirikli der 😂 hep öyle oluyo kendim yaşadığım için biliyorum 😂