emiyomu evet ücret iadesi yapıldı. Express kargocusu hep aynı kişi geliyo uzun zamandır aramaz kod istemez kargoyu apartmanın girişine bırakıp giderdi. O şekilde kayboldu gitti bunu da belirttim aradıklarında ondan sonra adam arayıp kod istemeye başladı