Siparişim teslim edildi diye bildirim geldi bi kaç gün önce zaten trendyolun kendi kargocusu asla eve getirmez girişe bırakır gider. Baktım kargom yok apartmanda yabancı yok aile apartmanı mesaj attım beni iki kere aradılar sadece sordular geri dönüş yapıcaz dediler hala sonuç yok. Başına gelen var mı