50krsvertirreekk fatmazelinblogu evet bende çok bekledim gece bakın gece gelmişti aldım hemen çok memnunum
mom1900 Biz xiomi Mitu aldık çok memnunuz gören herkes kalitesine bayılıyor. Uzun yıllar kullanabilir scoot and ride olanı da beğenmiştim ama arada fiyat farkı çıktı o yüzden onu aldım. İkinci çocuğuma belki onu alabilirim ilerde.
egelsenkonuss ikibaloglanannesi ay bizimkide bundan 750 ye mi ne almıştık o zaman 😂 ne devrilme ne başka bi şey hiç olmadı hala kullanıyor 😂