AyseSare-m Allah hepinizden razı olsun bi nebze de olsa içimi rahatlattınız bir daha asla böyle birşey yapmam inşallah rabbimin emaneti o bana keşke o anda ellerim kırılsaydı da vurmasaydım şimdi uyudu kuzum sabaha kadar uyuyamam herhalde vicdan azabından 😔
Misskokulum AyseSare-m canimsin ya lütfen üzülme inan hepimiz benzer durumları yapmışızdır insanız hata yapabiliriz ne mutlu içindeki o merhamete ve sevgiye pişmanlık duyman hiç yapmamış olman kadar önemli ❤️
AyseSare-m NurcanBOSTAN benim kızımın da üst dişleri yeni patladı 2 3 gün oldu nerdeyse acaba dişten dolayı mı diyorum bende
AyseSare-m Mervedefne54 öncesinde oynadım ikimizde yorulduk dedim o yorgunluğun üstüne uyur benim de çok uykum geldi o sersemlikle sinirlilikle yaptım çok üzüldüm çok pişman oldum ama iş işten geçti 🥺