AyseSare-m Yurtdışında yaşıyor olsaydınız ve yabancıların olduğu bir forum olsaydı Allah korusun elinizden alınırdı çocuğunuz, komşumuzun 2.5 yaşındaki kızı devlet tarafından alındı, sebebi ise evde oluşan kavgalar ve çocuğunun ağlama sesleri; Bazen ödüm kopuyor geçe koşarak hazırlamaya gidiyorum mamasını, çocuk demek sabır demektir, annelerimizin saçı boşuna ağarmadı, kaç yaşındasınız bilmiyorum ama lütfen sabırlı olun; derin bir nefes alın, bazen sizi çok bunaltabilir veya uyumak istemeyebilir, 17 aylık kızımı henüz yeni yaptırabildim, şimdi sıra yenidoğan bebeğimde onu besleyip öyle yatacağım; hepimize Allah sabır ve kolaylık versin :) annelik zor zanaat 🌷