Arzuorhan Kubra4 Kubra4 öyle yaptım evet zaten ishaldi oğlum o yüzden emzirmem de gerekiyordu. Çok teşekkür ederim
Arzuorhan Kubra4 benimki hala huzursuz aşıdan sonra bir haller oldu çocuğa ne yatıyor ne duruyor sürekli kucak istiyor