Rabiiul galiba böyle bi dönemleri var oğlumda öyleydi tek başıma yıkamaya cesaret edemiyordum . Babasıyla yıkıyorduk . 8. Ayda başlamıştı bizdede kendini geriye atmalar ağlamalar . 15-17 arasıydı galiba tam hatırlamıyorum. Tek yıkamak zorunda kalmıştım . Oyuncak arabaları vardı bi kaç tane aldım kendi elindede vardı sevdiği şarkıyı açtım suya daldırdık oyun oynadık önce sonra yıkamaya başladım . Ağlamamaya başladı . Şuan hep oyun oynayarak yıkanıyoruz . Yiğenimde aynıydı 3 yaşında oda 1 yaşında felan başladı . Yeni yeni ağlamadan yıkanıyor. Oda oyun oynayarak yıkanıyor.